Moderatorer: Lars, PerR, EG, nisse62

Härelind skrev:Harry Redknapp är inte och spionerar, han är på fotboll! För att säga att Tottenham spelar det vore ju att häda!
Förresten, hur går det för Tottenham i CL!?
Styxer skrev:Härelind skrev:Harry Redknapp är inte och spionerar, han är på fotboll! För att säga att Tottenham spelar det vore ju att häda!
Förresten, hur går det för Tottenham i CL!?
Höllu!! Passa la gosse innan skjortan blii tom!!! (På äkta bred släääpigt Gääävle-mååål)

Styxer skrev:Ja hur i helsike skall man sammanfatta denna underbara kväll....?
Gefle dänger arslet från götet med 2-0 och Spurs spöa Shitty med 1-0 och är klara för CL-kval!!!
konjaken har nu korkats upp och jag avnjuter en Partagas Aristocrates som nu smakar himmelskt!!! Under slutet av matchen nervpuffade jag cigarren så att jag höll på att sätta röken i halsen, men nu bara så njuuuuuuuuuuuuuuuter jag!!!
COYS på er alla glada 08bolmare!!!!!!!!
Nu fattas bara att Ar5enal får däng i sista omgången, Spurs vinner och smiter förbi upp på 3:e platsen, men det är för bra för att vara sant, så en 4:e plats funkar helt ok för mig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Styxer skrev:J
Nu fattas bara att Ar5enal får däng i sista omgången, Spurs vinner och smiter förbi upp på 3:e platsen, men det är för bra för att vara sant, så en 4:e plats funkar helt ok för mig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Härelind skrev:Styxer skrev:J
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Det får bara inte hända!! Att största skitlaget i London, ja hela Premier League smiter förbi Arsenal vore ju helt otroligt!!![]()
Nu får vi bara hoppas att AIK kan piska sillstryparna i kväll för vi behöver 3 poäng!! Forza Gnaget!!

Kimmen skrev:Härelind skrev:Styxer skrev:J
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Det får bara inte hända!! Att största skitlaget i London, ja hela Premier League smiter förbi Arsenal vore ju helt otroligt!!![]()
Nu får vi bara hoppas att AIK kan piska sillstryparna i kväll för vi behöver 3 poäng!! Forza Gnaget!!
WORD!![]()

Härelind skrev:Kan faktiskt hålla med, hellre Spurs än ett lag fullt med gamla Judas från Arsenal! Kolla bara Judas nr 1, Adebayor som borde hängas i hälsenorna utanför Emirates efter hans hån första matchen mot Arsenal i nya tröjan! Dock lär det inte bli en lätt resa i CL kvalet, kolla vilka lag de eventuellt kommer att få möta!! Lycka till, men ni kommer aldrig bli bättre än 3:a, ens i London
ellge skrev:Och vad skall gnaget komma med för bortförklaringar nu då?
I och för sig är det GAIS som gäller här i västra stadsdelen, men 4-0!!!!!!
Hatbra ändå och ta en bra tröstgarre.
Lasse

Kimmen skrev:Inga bortförklaringar, men väl fakta... Maanoja bör deporteras tillbaka till Finland....
Kimmen skrev:Inga bortförklaringar, men väl fakta... Maanoja bör deporteras tillbaka till Finland....

Härelind skrev:Kimmen skrev:Inga bortförklaringar, men väl fakta... Maanoja bör deporteras tillbaka till Finland....
Inte bara hans fel!!! Kan vi inte göra några mål så........
Att Gnaget har varit så kaxigt har varit så sjukt coolt! En nagel i ögat på hela j*vlar jantesverige! Vi är fortfarande mästare trots att vi ligger sist! Det ni!

Kimmen skrev:Nej de e väl klart att Maanoja inte har all skuld i katastrofen. Han kan ju inte ha mer ansvar än för sitt eget jobb. Dock sköter han inte sitt jobb, milt sagt. Vilket skapar oro i backlinjen. Om det ordnar sig där så ordnar sig backarna. Därav bör gnaget genast leta ny målvakt under uppehållet. Jag anser att man kan ställa högre krav på en målvakt i allsvenskan.
Sen måste man få bort rädslan i mittfältetoch anfallet. Och skapa mer vilja att jobba hårdare. Nu står som sagt 10 man och glor på en sprattlande målvakt utan självförtroende.
Illa....
Jag anser fortfarande att Maanoja bör försvinna. Då har gnaget iaf börjat arbetet med att resa sig.
Ska tröstpuffa nåt stort och smaskigt nu. DålIgt humör brukar lägga sig då.

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst